Geef uw klant eenvoudig support

Geef uw klant eenvoudige support afhandeling met ons Multivers Ticketsysteem.
Vraag een gratis demo aan

Suppliance
Task Centre

Het ticketsysteem voor Multivers

Het Suppliance Multivers Ticketsysteem is ontwikkeld voor Multivers gebruikers. Heeft een van uw klanten support nodig? Geen probleem, u houdt het eenvoudig bij met het Ticketsysteem.

Login met uw Ticketsysteem account en selecteer de gewenste Multivers administratie. Maak eenvoudig een ticket aan die direct gekoppeld is aan Multivers. Selecteer de gewenste klant en alle klantgegevens, die worden direct opgehaald uit Multivers zodat u meteen de informatie van de klant kan zien en eventueel een voorgaande ticket. Kies het soort ticket dat u wilt en vul de omschrijving en tijdsbesteding in (op basis van een automatische tijdregistratie). Ook kunt u het ticket naar de desbetreffende persoon die daarover gaat verwijzen. Factureren met het Ticketsysteem is heel eenvoudig, selecteer het ticket dat u wilt en klik op factureren. Ga naar de facturatie wizard en automatisch zal de factuur naar Multivers verwerkt worden om te factureren.

  • Eenvoudig factureren nadat het ticket is afgehandeld
  • Beheer eenvoudig uw gebruikers in het Ticketsysteem
  • Maak snel en eenvoudig een ticket aan
  • Snel en simpel aan het werk
  • Duidelijke statistieken met betrekking tot de ticket statussen
  • Activiteiten overzicht van al uw medewerkers

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op.

Wilt u weten wat wij specifiek voor uw organisatie kunnen betekenen? Bel ons gerust of vul het contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Bedankt! We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Oeps! Er is iets niet goed gegaan. Probeer het nogmaals.